Thursday, May 3, 2007

Bildt

”Fan. Dom tojjar med oss”
”Skojja inte.”
”Dom tojjar med oss de jävlarna.”
”Det är tamefan inte klookt.”
”Så fort man börjar bygga nåt:”
”Building man. Building är skiten”
”Så fort man börjar bygga nåt så:”
”Som med förmögenhetsskatten:”
”Det är sånt skit asså. Så fort man börjar bygga nåt – typ att förmögenhetsskatt är finfinagrejjer, borgare är onda och sossar är fiiina killar”
”Evil mannen Evil”
”De bara ger till sig själva och inte till nån annan”
”Evil! Evil!”
”Så bara: BILDT”
”Det är tamefan inte friskt”
”’Hoppla hoppla här låg visst nån blodsbesuldad miljon som jag hade glömt’”
”’Ja hoppla pålle det är inte så lätt att hålla reeda på dom när man har så många som jaa’”
”’Hoppla hoppla jag jävade visst lite när jag satt å grogga med Putin om olja och gas’”
”’Men det är inte så lätt att hålla reeda på alla groggar när man schmoozar så många som jaa’”
”Asså: Vilka jävla genier!”
”Det är tamefan inte friskt. Sjukt jävla briljanta”
”Rajraj bara: ’Äääh vi skiter i fastighetsskatten’”
”’Fastighetsskatt är för suckers’”
”Åsså Bildt: ’Hallå! Här e jag. Jag har en galen blodsmiljon som ligger å skräpar!’”
”Å drevet bara:’Ajjabajja lille Carl – inte får man ha sånna miljoner som ligger och skräpar!’”
”Rajraj bara: ’Vi skiiiter i förmögenhetsskatten’”
”Förmögenhetsskatt är opium för folket”
”Eh? Jag fattar inte?”
”Ämenwhatever – jag försöker bara tagga med här, det är så sköönt flow”
”Okejwhatever: ’Vi skiiter i förmögenhetsskatten’”
”Yeahbaby”
”Åsså Bildt: ’Hoppsannsaaa: Glömde jag å säjja att jag fortfarande spritar med Wolfovitz för att alla irakier ska ha ihjäl varann?’”
”Helt galet.”
”Supersjukt”
”Så jääla briljant.”
”Vaffan ska man göra?”
”Ingen jävla aning… Bildt verkar ha hur många trix som helst å komma dragande med”
”Innan han har kommit igenom halva aktieportföljen har vi återinfört slaveriet”
”Rajraj bara: ’Slaveri e skitsköna grejjer’”
”Drevet: ’Hallå? Vaffanhänder? Det känns inte helt rätt?”
”Bildt bara: ’Nämenhalliihallååå; sa ja nåt om mina barnarbetsfabriker i Burma?”
”Drevet: ’Barnarbete? Det är förjävligt. I Burma? Fan. Det suger.”

No comments: