Monday, April 2, 2007

Ring Wallpaper

“Yoouuutuuuube mannen. The Fuuutuure”
“The Fuuuutuuure”
“Fattavasköntba Yoooouuuutuuube”
“The Fuuuutuuure”
“Stickåbrinn Kejdjiii – Stickåbrinn Knutsson”
“Väschta Rörelsen har Väschta Tevekanalen”
“Yoouuutuuuube mannen”
“Åååkej… så vas ka vi lira in i väschta tevekanalen?”
”Jaasså… Jag tänkte så här asså Moona”
”Moona”
”Moona hon är ny”
”Moona är ny”
”SÅ vi lirar BARA Moona!”
”Yes mannen – Only Moona”
”Så jag tänkte att vaffan vi e väschta rörelsen”
”Hajja detta Svenne – Väschta rörelsen”
”Å för att alla ska hajja det så tänkte jag Branting”
”Branting!”
”Per Albin!”
”P-A! Erlander?”
“Jajamännsann Erlander! Och Ceaucescu!”
”Eh? Varfan kommer han in i bilden?”
”Ceaucescu! Väschta playern”
”Åkej?”
”Ceaucescu! Väschta playern! Brezjnev! Castro!”
“Mannen? Hallå? Missade jag nåt här?”
”Castro! Castro!”
”Du ska nog komma fram till nåt jävligt snart alltså…”
”Så här tänkte jag: Vrenja! Pravda! Isvetsja!”
”’En traaaktorrr’”
”’En traaaktoorr… Ett meeentalsiokuuus’”
”Vidrigt skönt mannen… Oooldschool”
”Så vi slänger ut typ Hela Moonas Tal”
”Heeela Mooonas Taaal!”
”Från Kjongreeesen. I tie deelar. Bara Moona and the mike”
”Fan. Det flyyyger… Det är retrosjukt superskönt”
”Fatta Komme-estetik idag?”
”Ring Wallpaper!”
”SAP goes 77. Kremlin is back!”
“Fan. Det är nu det händer. Youtube goes Pravda.”
”I looooove that shit…”

No comments: