Sunday, September 9, 2007

Söndag, Mongolian Barbeque

”Duuuuh…”
”Jiiizdewiiiz…”
”Å vaffan skulle vi göra på Sullidaritet?”
”Ingen jäla aning asså…. Ingen aning alls…”
”Sullidaritet? Liksom? Ere när man pröjsar trehundra spänn för å få möjlighet att bränna ytterligare trehundra på varje Sour?”
”Typ? Jag fattar ingenting”
”Vi skulle kunna köra på nåt sånt liksom… ’Fan grabbar å tjejjer – Sullidaritet! De e finfina grejjer! Hit me stålarna!’”
”Jag e inte hundra på den där… ’Sullidaritet – hit me stålarna’ känns inte som en riktig floorfiller”
”Men vareinte de han sa dårå?”
”Han? Sa? Vem? När?”
”Han kinesen…”
”Mao?”
”Mao asså… Sa han inte nåt i stil me att: ’Sullidaritet känns bäst bakom en gevärspipa’”
”Gjorde han säkert… Han sa en massa sköna saker”
”Ere nått vi kan köra på?”
”Som?”
”Ja asså…”
”…”
”…äähhh… ja sere inte framför mig”
”Alla ska me?”
”Alla ska me – så enkelt ere. Sullidaritet!”
”Typ… Sullidaritet ee sköna grejjer… VI borde snacka mer sånt”
”Vi får jobba på det… Nu ska jag gå å va sullidarisk me mig själv, två rullar å en dubbel whopper”
”De e själva kärnan liksom… Å va på Sullidaritet igår va inte speciellt sullidariskt mot oss idag”
”Nope. Vi borde säjja till oss igår att ’ajjabajja! Inte fan ska ni på Sullidaritet era jäla ammatörer… Ni ska gå hem å knyta er för imorrn blire jälit dålit me Sullidaritet’”
”Sullidaritet me dåtida generationer? De e föffan grejt. De e för mycke snack om sullidaritet me framtida generationer.”
”Ja. Vem fan bryr sig om framtiden? De e dåtiden man vill rätta till.”
”Word mannen. Word.”

No comments: